nemu graphlab di coursera dalam mata pelajaran machine learning

Gresek-gresek coursera, nemu mata pelajaran machine learning yang menganjurkan untuk memakai graphlab.  Akhirnya semalaman terhanyut oleh njajal-njajal pasang graphlab di miniconda ku yang sudah terupdate. graphlab mewajibkan anaconda versi sebelumnya, sehingga aku buat environment via perintah conda dengan kriteria python 2.7 dengan anaconda lama. Setelah terbuat environment aku masuk ke sana dan mulai lah menjalankan perintah yang diresepkan di sini:

https://turi.com/download/install-graphlab-create.html

Tapi bukan perintah yang itu dhing, ada perintah manual via conda environment yang baru saya buat.

Apa yang terjadi?

Di REPL command line, aku bisa import graphlab, tapi di jupyter notebook dan di ipython, tidak bisa.

Penasaran…

Sambil penasaran, aku mencoba yang versi AWS EC2, aku mendaftar gartisannya setahun, dan berhasil. Mesin sudah aku matikan, katanya untuk mengirit. Nanti kalau mau mencoba lagi aku hidupkan kembali. Intinya, ketika hidup, aku bisa akses web jupyter notebook via port yang sudah aku tetapkan dan aku bisa main-main di web dengan mesin di cloud EC2 punya mbah Amazon. Main-main cloud computing ni ye…


Lalu instalasi gagal di conda tadi yang sudah membuatku pontang-panting di mbah google, pagi tadi aku turunkan environment-nya.

Iseng punya iseng, aku mbalik ke python standar yang tertinggal di lepiku, versi 2.7.x unduhan dari python.org. Aku jajal-jalan pasang environment cara standar di sana, lalu aku pasang graphlab via pip. juga ipython dan jupyter aku pasang via pip. Dan, alhamdulillah, graphlab bisa jalan di jupyter notebook.

Juga ini:

Jadinya, aku punya dua environment yang bisa memainkan graphlab, yakni di lepiku dan di Amazon EC2.

Yen iki dudu soal python, ning babangan hubungan design thinking dengan innovation

Yen iki dudu soal python, ning babangan hubungan design thinking dengan innovation.

Yen kowe kepengin sinahu design thinking sing ono kaitane karo innovation, kowe iso sinau kanthi gratis ning kene:

Coursera “Design Thinking for Innovation” …

(Ning kono ono opsi mbayar, yen butuh sertifikat, dan opsi gratis yen mung kepengin sit in sinahu materi ne.)

Wis lah tak jamin awakmu ora bakal gelo lan kuciwo, sebab ing kuliah elearning iku, sing mulang wong sing wis mendalemi bidhange. Tak jamin kowe bakal puwas.

Ning yo siji sarate, kowe kudu lancar boso Linggismu. Yen ora lancar, yo ndang gek cancut tali wondo, sinau boso Linggis. Boso Linggis iku minongko boso tools yen ing boso arab ilmu alat sing iso dienggo menggali ilmu pengetahuan teknologi dan keterampilan di dunia umum. Ndonyo saiki iso dikatakan isih dikuwasai wong-wong londo Inggris. Akeh paparan jlentrehan ilmu sing boso pengantare nganggo boso Inggris.

Mulo tak sarananke kowe kabeh kudu sinahu boso Linggis yen ancen kowe kepengin ningkatake keperigelanmu ing bidang ilmu kadonyan. Ojo lali, kaperigelan iku kok imbangi uga nyinahuni ilmu ka-akherat-an sing ombone matikel tekuk ombone yen dibandhingna jagat kadonyan iki.

Mulo ayo kowe kabeh, cancut tali wondo, wis tuwo tuwir tuwek ewek ewek rapopo, tetep sinahu, life long learning commitment kudu ono ing sak jroning dhadamu.

Yen isih enum, wah eman-eman yen kowe kabeh mung dolanan gadget, gawai sak dino-dinane. Eman-eman yang mung ngegim sedino sewengine. Negoromu butuh cah cah num sing bakal mbangun lan memakmurkan rakyat lang bongsone. Mosok kowe mung tutal tutul mbendino ning ngarep sabak?

[nuwun sewu posting ini bukan menyangkut python, tetapi menyangkut sesuatu yang nilai kemenarikannya mendekati atau menyamai nilai kemenarikane sinahu python].

O ya, sak durunge lali, Romo Rektor UNY ora suwe bar nganakna studium generale juga tentang topik ini. Hubungan antara design thinking dengan innovation. Malahan beliaunya bakal mengirim 60 an dhosen untuk diajari tentang pengetahuan dan keterampilan kreativitas ini.

Mugo-mugo aku melu didadekno salah siji pesertane. Aamiin. Yen misale rung kepilih yo, durung rejekine.

Blessings for All!

 

what a python: up and down

Interest in Python started from the outset of Python birth. At that time I taught basic physics. When physics lab course was introduced, due to lack of instruments, I used Python to simulate and to solve physics problems. I taught my students Python.

However, there had been no indication of my progress on advancing my knowledge and skill in Python. You needn’t to regret. Learning knows no limitation, everyone is lifelong learner. So let’s get started again to master Python to solve any problem.

Don’t just learn Python itself, but apply it to solve your everyday computing problem! Coding is like swimming, you don’t know that you know until you get yourself wet into water and realize that you can swim smoothly.

This semester you use Python to serve digital image processing course.